hier bent u: nieuws » Parro App problemen

Parro App problemen

23 aug. 2020
Parro (ons communicatiemiddel) heeft in de zomervakantie een migratie uitgevoerd. Hierdoor is het bij sommige ouders niet meer mogelijk om in te loggen of de juiste groepen van het schooljaar 2020/2021 te zien. Ook kunnen er andere fouten zijn, zoals een verkeerde naam.
Mocht u problemen ondervinden met Parro dan bieden zij de onderstaande hulp aan. Mocht u hierna nog steeds problemen ondervinden, neem dan contact op met jasmijnosinga@stvitusschool.nl. We proberen u dan z.s.m. te helpen, zodat u geen belangrijke informatie mist.

Bericht vanuit Parro:
Zou je eens willen proberen om in te loggen via talk.parro.com? Je kunt daar inloggen met je bestaande Parro gegevens.
Zodra je bent ingelogd, krijg je in Parro verdere instructies over het inloggen in de toekomst.

Lukt het inloggen niet? Kijk dan eerst bij hulp bij inlogproblemen.

Blijf je toch inlogproblemen ervaren, wil je dan een mail sturen naar support@parro.com met in het bericht:
  • het e-mailadres van je Parro-account
  • een korte beschrijving van het probleem waar je tegenaan loopt
  • een korte beschrijving van de acties die je al gedaan hebt om het probleem zelf op te lossen



 
zoek